piątek, 8 kwietnia 2011

Odżywkowo włosowo

Kupiłam dziś odżywkę Alterra z morelką - mój ostatni hit. Zastanawiałam się czy nie zdradzić jej z granatem, ale... Nie mam skłonności do zdrad ;) Odżywka jest świetna - odżywia i nabłyszcza moje loki, ma fantastycznie apetyczny zapach, jest niedroga (co ma znaczenie, bo w mojej włosowej pielęgnacji odżywki schodzą kilogramami...), bardzo gęsta (rozcieńczam ją wodą przed nałożeniem) i treściwa - patrząc na skład. Nie zawiera silikonów. Nakładam ją po myciu coco mask na ok. 10 - 15 minut. W tym czasie robię inne pożyteczno myjące rzeczy pod prysznicem (mycie reszty ciała, peeling, depilacja, pumeks... A dziś wymyłam cały brodzik cifem!). Zmywam ją z głową w dół, po czym wgniatam we włosy troszkę odżywki bez spłukiwania, balsam podkreślający loki Nivea Flexible Curls, i żel :)


Rossmann, Alterra, Glanz - Spülung Aprikose & Weizen (Odżywka nadająca połysk do włosów pozbawionych blasku i łamliwych `Morela i pszenica`)
Dostępna w Rosmannie, cena ok. 9 zł, ale pojawia się w promocji :)



A to moje włosy po jej zastosowaniu:

1 komentarz:

  1. Oo, też masz blog Kochana ;)
    i widzę, że chwalisz naszą cudowną morelkę :)

    OdpowiedzUsuń