sobota, 9 kwietnia 2011

Dzisiejsze zakupy

Jako że nudziło mi się rano w domu, a do Bonarki zaledwie 5 minut... No cóż ;) Wybrałam się na krótki rajd po sklepach. Chciałam kupić resztę składników do kuracji karmelowej dla włosów, a przy okazji zahaczyć o Douglasa, gdzie pojawiły się nowości z Essence. Rzecz jasna hasło kwiecień miesiącem oszczędzania i tym razem nie wypaliło, mimo iż kołotało mi się w uszach przez całą drogę do galerii. Niestety lakiery krzyczące do mnie mamo z szafy essence całkowicie zagłuszyły głos sumienia ;) Tym sposobem stałam się szczęśliwą posiadaczką trzech lakierów - pękającego czarnego, magnetycznej mieszanki złota z purpurą i brązem, i lśniącej mięty. Dorzuciłam też magnetyczną kredkę do oczu w kolorze białym, jako że poprzednia zakończyła swój żywot :) 


 Odcień 73 Replay
Cena 6,99 zł
 Odcień 03 Magic Wand
Cena 8,99 zł
( planuję dokupić do niego magnes, wychodzą wtedy kosmiczne wzorki)


 Cena 7,99 zł
Notabene bardzo korzystna, patrząc na ceny takich lakierów na allegro, bądź tych z Isa Dory

 

Całkiem przyjemna kredka za 5,99 
W przypadku sephory nawet zniżka nie pomogła, ta kredka wyszła dużo taniej niż sephorowska :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz